مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 07:272022-10-02پزشكي

خبر خوب| از اهدای عضو تا صعود در رنگینک جهانی


یک موفقیت معمولی می تواند حالمان را برای چند ساعت تا یک روز خوب نگه دارد اما تاثیر یک شادی عمیق در جامعه تا روزها و حتی ماه ها باقی می ماند.

حالا تصور کنید هر روز صبح اخبار امیدبخشی از دل جامعه، - *بومی سازی دستگاه پرتودهی خون باز هم یک دستاورد دیگر در عرصه پزشکی که می تواند آسیب های ناشی از بیماری های مختلف خودایمنی را کاهش دهد، دل مردم ما را شاد می کند.

پزشکان ایرانی در سراسر دنیا زیاد گل کاشته اند و این بار نیز با همکاری مشترک دانشمندان صنعت هسته ای و سلول های بنیادی، دستگاه پرتودهی خون صنعتی سازی شد.

در این دستگاه از چشمه نور کبالت برای پاک سازی بسته های خون قبل از تزریق به بیماران مبتلا به نقص ایمنی استفاده شده تا احتمال بروز برخی اختلال های خود ایمنی کاهش یابد.

درود بر پزشکان پرتلاش ایرانی.

*اهدای 12 هزار کوله پشتی نوشت افزار به دانش آموزان اما از هر چه بگذریم آوردن لبخند بر لب دانش آموز نیازمند که در ابتدای سال تحصیلی منتظر یک کوله پشتی، لباس و نوشت افزار مورد نیاز تحصیلی اش هست، با هیچ چیز برابری نمی کند.

در برخی از شهرهای ایران این فعالیت از سوی خیرین و گروه های جهادی شروع شده و الان خبر آمده که 12 هزار و 500 کیف و بسته نوشت افزار در قالب طرح مشق احسان بین دانش آموزان محروم و کم برخوردار استان فارس توزیع شده است، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| از اهدای عضو تا صعود در رنگینک جهانی

خبر خوب| از اهدای عضو تا صعود در رنگینک جهانی